Bu güzelim sokağın hayatının en büyük çıkmazına dönüşeceğini nereden bilebilirdi? Ne fark ederdi ki ayrıca, insan nereye gitse kendini götürmüyor muydu?
Hoşça kal!
Değerin çok yüksek,
Tutamam seni.
Sen ancak görenleri seversin,
Bense körüm
Sen ne kadar kalsan da
Geliyorsun benimle...
Ben ne kadar gitsem de
Kalıyorum seninle...
Öğret bana nasıl unutulur düşünmek?
Oysa benim ruhumda savaş var.
Durmadan ölüyor içimdeki insanlar..
Boğ kendini yüreğim;
Dilimi tutmak gerek!
William Shakespeare
Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var.