Hiç kendimizden daha büyük bir düşmanımız oldu mu? Fanilik Çağı'nda birbirimizle durmadan savaşırdık ve savaşlar sona erdiğinde sokaklarımızda, okullarımızda ve evlerimizde birbirimizle kavgaya tutuşurduk, ta ki savaş bir kez daha uzaklara, daha rahat bir mesafedeki bir düşmana işaret edene kadar.