ayrılık ya da kayıp sonrası, bir zamanlar olduğumuz kişinin, geçmişteki güzel günlerimizin, "onun" yanında dönüştüğümüz kişinin de yasını tutarız. yitip giden sadece "o" değildir. onunla giden pek çok şeydir. bütün o eksilişlerimiz de ardından yas tutulmaya değer şeylerdir.