İnsanın içini ısıtan, karakterlerin yaşadığı sorunları, sorunlarla başa çıkma yolları ve bol bol duygusallık içeren bir kitaptı. Olmak istediğimiz yerde değilsek ve neredeyse takıntı haline gelen hayallerimize ulaşamadıysak bile hayatta başka yollar olduğunu, bu yollarda da güzel şeyler yaşayabileceğimizi unutmamak iyi gelir. Bu kitapta en çok hoşuma giden şey buydu sanırım. Ayrıca dead poets society'den bahsetmesi de ayrı bi hoşuma gitmedi değil malum en sevdiğim film<3
Kısacası huzurlu geçen bir vakit ve hayata dair güzel bir bakış açısı kazandırdı bana.