`İnsanin kendine dayanabilmesi ve boşluğa düşmemesi için kendini gerçekten sevmesi gerekir.' Her şey insanın kendini sevebilmesi ile başlar. Çünkü içinde olmayan şeyi başkasına veremez insan. Çünkü boşluğa düşmemek için kendine tutunabilmelidir en çok.
Müzik şöyle diyordu o an;
`Seninde vardı belki geçmişten yaraların, iyileştireyim derken kanatırım diye dokunmadım. Hatta kimin verdiğini hatırlatırım diye, var mı yok mu soramadım bile.'