"Daha gençsin. Acılar yüzünden uykusuz kalmak için daha çok erken, korkma. Ama benim yaşıma gelince hayatta pişman olduğun şeyler varsa, sabahlara kadar yıldızları sayarak bekliyorsun. Sakın pişman olacağın şey yapma."
"Peki baba," diye fısıldadım.
"Caddeden geçen ilk kırmızı araba soldan gelirse Füsun'dan bir haber alacağım, sağdan gelirse daha bekleyeceğim," der Satsat'ın penceresinden yoldan geçen arabaları sayardım."
" Füsun'un o gün de gelmeyeceğini kabul etmek zorunda kalır, o zaman içimdeki acı bir anda öyle bir artardı ki , dayanabilmek için kendimi bir hasta gibi yatağa atardım."