Küçüklüğümde Annem Bana Şöyle Derdi. Olum Dersine Çalış Tamam Derdim. Çalışmazdım Tabiki. Sonra Düşük Not Alırdım Ama Tüm Sınıf Düşük Alırdı. Anneme Derdim. Tüm Sınıf Düşük Aldı. Banane Tüm Sınıftan Derdi. Sonra Böyle Başka Bi Sınavda Herkes Yüksek Alırdı Ben Düşük Aldım Yine Mesela . Bu Seferde Derdiki Tüm Sınıf İyi Aldı Sen Kötü Aldın. Where Is The Adalet ? Artı Kızlar Kızlara Gelince Mesela Ortamdan Ayrılıcaksın . Canı Sıkılıcak Ya Gitme Knk Der. Kendi Giderken Varya Hiç Bişi Dedirtmez . Bu Nedir YAA Bunları Bana Biri Açıklasın...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖