İlkokuldayken kitap okumayı hiç sevmememe rağmen tam üç kez okuduğum kitap.
Öyle naif öyle tatlı ki tadı hala damağımda, hiçbir kitap da onun gibi olmadı hayatımda.
Çocuk kalbiyle doğdum, Çocuk Kalbi olarak ölecek gibiyim.
Çocuk KalbiEdmondo De Amicis · Yalçın Yayınları · 201620,5bin okunma
İşte sci-fi dediğimiz kitap türü bu. Adam zaman makinesi yapmış geçmişe gitmiş... sonunu siz tahmin edersiniz zaten. Daha kitaba başladığımda sonu bile bile (bileeee bileeeeee) okudum. Güzel bir dili vardı sonuç olarak.
Konu olarak çok güzel fakat daha iyi işlenseydi, en azından bu kadar tahmin edilebilir olaylar olmasaydı belki o zaman Nobel Edebiyat Ödülü'nü hak etmiş diyebilirdim.