Hayatımda herkese iyi geldim, dostlarıma, aileme, çevreme. İlk kez görüştüğüm insanlar bile dert döktü bana iyi geldin dedi. Sonra bir gün doldum kimse dinlemedi. 12 senelik dostum dediğim insan bile. Sonra beni anlatmamakla suçladılar. Bazısı da sessizlikle, içime kapanık olmamla. Genelde hep iyi geldim. Ama birine derdimi anlatmak, içimi dökmek bana hep yük olmak gibi geldi. Sonra bana sen de insansın anlatacaksın tabi dediler. Bende onlar gibi açmaya çalıştım kalbimi duygularımı. Ama hep dışlanmış hissettim. Ben her daim yalnız kaldım. Yetim öksüz bir ruh gibi. Eskiden bana ne dendiyse, uyguladığımda eleştirildim. Kimse yaptıklarını görmedi görende abartma geçmişe dönme dedi. Ne kolay ama dimi. Buda buraya kendi sayfama iç dökme iletisi olsun. Benim gibi olan mutlaka vardır. Bu ileti ruhu öksüz yetim kalan herkese gelsin.
Not: saat 02.05 ve ben artık kimseye cidden anlatmamaya karar verdim. Bir kez daha itilmemek adına...