Borçlu kalmazsın hiç kimseye,
Hakkını ara kendinde bile,
Kısaca, sarmaşık gibi asalak olmaktan sakın,
Ihlamur ya da kavak olmasan ne çıkar,
Çok yükseklere çıkamasan da yalnızsın!
Hakkında fazlaca övgü okuduğum için beklentimin çok yüksek olduğu bir kitaptı. Sanırım bu sebeple okudukça normalleştirdim. En etkilendiğim yanı kitabın adı oldu. Okudukça kitap ile adı tamamen bütünleşiyor. Aşk hakkında olan bir kitap denildiğinde aklınıza gelen klişelerden değil kesinlikle.