Hakkında fazlaca övgü okuduğum için beklentimin çok yüksek olduğu bir kitaptı. Sanırım bu sebeple okudukça normalleştirdim. En etkilendiğim yanı kitabın adı oldu. Okudukça kitap ile adı tamamen bütünleşiyor. Aşk hakkında olan bir kitap denildiğinde aklınıza gelen klişelerden değil kesinlikle.