deepblue

deepblue
@deep_blue25
İyi bir insan olarak kalmak istiyorum. Lütfen zorluk çıkarmayın... Loneliness is a common problem of modern People we fall we stand up we move on...
yönetici
12 Ağustos
41 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Çok sık tekrar edilen bir hata var: İnsanlar sahip olduklarına şükredeceklerine gözlerini hep ulaşamadıklarına dikiyor. Halbuki seni mutlu eden şey senin yanındadır, ama sen ondan uzaksın..." İshak Alaton Seni mutlu eden şey ne?
1000Kitap
Reklam
Birşey yeterince önemli olduğunda,ihtimaller lehinize olmasa bile yaparsınız
1000Kitap
Üstelik henüz ne yunuslarla yüzmüş ne de Büyük Kanvon'u görmüştüm. Ne bir motosiklet kullanmış ne de ölmeden önce yapılması gereken başka şeyleri yapmıştım. Ve sonra bir anda, henüz kimse tarafından sevilmeden öleceğim geldi aklıma. Kelime her ne kadar bulanık olsa da düşünebildiğim tek şey aşktı. Ve nasıl hiç âşık olamadığım. Başka bir insanın beni düşündüğünü bilerek uykuya dalm anın nasıl bir şey olduğunu hiç bilemeyecektim. Kalabalıkta ilerlemeye çalışırken birinin belime dokunarak beni yönlendirm esinin nasıl bir şey olduğunu. Ya da bir başkasının yüzünün tüm hatlarını ezbere bilip bundan sıkılmamanın ne demek olduğunu da
1000Kitap
İnsanları hatalarından dolayı cezalandırmamalıyız. Biliyorsunuz, insanları hatalarından dolayı affetmemiz gerekir ve bunun öncelikli şartı kendimizi affetmektir. Kendimizi bazı şeylerden dolayı affetmezsek bu diğer insanları affetmemizin en büyük engeli olur. Ama bu o hataları unutun anlamına gelmez ikinci olan hata olamaz unutmayın
1000Kitap
Yalnızsın, yürümekte olduğun yol sadece senin. Yola dahil olanlar oluyor, yoldan çıkanlar oluyor, yolda sorun çıkaranlar oluyor ama hepsi geçip gidiyor,geride kalıyor. Bir yol birde sen kalıyorsun. Sevinçlerinle, göz yaşlarınla, kahkahalarınla yalnızca sen...
1000Kitap
Reklam