Yalnızsın, yürümekte olduğun yol sadece senin. Yola dahil olanlar oluyor, yoldan çıkanlar oluyor, yolda sorun çıkaranlar oluyor ama hepsi geçip gidiyor,geride kalıyor. Bir yol birde sen kalıyorsun. Sevinçlerinle, göz yaşlarınla, kahkahalarınla yalnızca sen...