Gönül

Gönül
@deepreader_
Yalnızlığıma zalimce bir hayranlık duyuyorum
Allah'ım kaderimden şikayetçi değilim aksine bahtiyarım evrende bana da rol verdiğin için şahsen; Allah'ım bizler senin falsolu kullarınız, n'olur bizden razı ol.
Sayfa 13 - Alfa·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
deplasmanda plasebo
Allah'ım kaderimde anarşi ve protesto antidepresanlar ve içi boş bir gardırop ne de çok yer kaplıyor mesela Al Pacino yardımın gerekiyor Kadıköy'deyim stop.
Sayfa 13 - Alfa·Kitabı okudu
Hiç bitmeyecek sanırsın oysa bitiyo herbir acı geçip gidiyo yerine beteri geliyo o başka o da geçip gitti işte 
Sayfa 57 - Can yayınları·Kitabı okudu
Bir bilebilsem.Ölüm yaşamaktan daha mı iyi.
Sayfa 41 - Can yayınları·Kitabı okudu
Asılacak Kadın
Çok nefret ettim hayatta. Ne çok kişiden.
Sayfa 28 - Can yayınları·Kitabı okudu