Elif

Elif
@definitelymaybe
Kendimizi bıraktığımız anda kaybolup gidiyoruz.
Reklam
Biraz rahat olabilseydim, güneş ışığının altında dünyanın en mutlu insanı bile olabilirdim.
Kimse bize içimizde olmayan bir sevgiyi, neşeyi, coşkuyu ya da sevinci veremiyor.
Aklını kaybetmeden önce mi mutluydu, kaybettikten sonra mı?