Elif

Elif
@definitelymaybe
İnsan kendini tavaf eden bir hacıya dönüşmüş durumda, hep kendi etrafımızda dönüyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ruhun en özgür olduğu zamanlar, aylaklık zamanlarıdır. Kainata apayrı bir nazarla bakabildiğimiz, Allah'ın kudretini, büyüklüğünü kalp gözüyle seyredebildiğimiz, temaşa edebildiğimiz anlar.
Fakir Türkiye zannediyordu ki mutluluk refahtadır; evde, arabada, otomobildedir. Türkiye hâlâ öyle zannediyor, oysa değil. Batı'nın düşünen kafaları meseleleri akılla çözemiyor. İnanç, iman ve gayb bu yüzden çok önemli; huzura kavuşmak ancak bu vesilelerle mümkün olacaktır.
Görünmediğimiz zaman yok olduğumuzu zannediyoruz.
Artık insanların bir üstadın yanında akıbeti meçhul maceraya ayıracak vakitleri yok.