Eşya sevgisi - kitaplar ve plaklar - bu ikisi son birkaç yıldır içimde ağırlaşan yüklerdi -ama kâğıtlarımı, defterlerimi ve birkaç kitabı küçük bir kutuya koyup başka bir şehirdeki bir depoya göndermeme, üzerime birkaç gömlek ve levis'ımı geçirdikten, paltomun cebine bir çift yedek çorap, biraz da para tıktıktan ve dünyaya Byrone'vari bir not bıraktıktan sonra kapıdan çıkmama, otobüse atlayıp nereye istersem gitmeme ne engel olabilir, ne?