İnsan ırkı, yüz milyarlarca galaksinin dış kısmında bulunan gayet ortalama bir yıldızın etrafında dönen ortalama boyuttaki bir gezegendeki kimyasal pisliklerden ibarettir. O kadar önemsiziz ki tüm evrenin bizim çıkarımız için var olduğuna inanamıyorum. Bu, “gözlerimi kapatsam yok olursun” demeye benziyor.