İrem

İrem
@defolukelebeek
“Dışımız serseri, içimiz kütüphane.”
Bazı zor şeyler bazı insanlar için ne kadar kolaydı.
Sayfa 71·Kitabı okudu
Reklam
Ben, yavaş yavaş su almakta olan bir gemide, tek başına olandım. Kaybedendim.
Sayfa 68·Kitabı okudu
Gaza basıp duvara toslamışlığım da vardı. Geçmişten ders çıkarmak hiç benlik değildi ama bazen canın o kadar acıyordu ki, aynı acıyı bir kez daha yaşamamak için kendini sandalyelere çivileyebilir, kapıları kilitleyip anahtarları yutabilirdin. Ben de aynını yaptım. Frene bastım.
Sayfa 65·Kitabı okudu
Kalbim hâlâ bedenime canhıraş kan pompalıyordu. Kış ortasında çiçek açmış bir kiraz ağacı gibiydim...
Sayfa 65·Kitabı okudu
Canımın çok yanacağını bile bile mi atlamıştım ateşin içine yoksa? Huyumdu çünkü. Atlardım.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Reklam