B.

Yalnızlık nedeniyle acı çekiyordu, kimsenin olmadığı kadar yalnızdı, ama insanlar onu evlerine davet ettiğinde hep reddediyordu. İnsanlarla birlikte olduktan sonra mutsuzluğa kapıldığını, kendisini daha da yalnız hissettiğini söylüyordu.
Sayfa 36
Reklam
İnsan bir türlü başkaları için o kadar da önemli ve ilginç olmadığını düşünemiyor.
Sayfa 35
Yanında biri olsun istiyor. Acı veren yalnızlığına daha fazla katlanamıyor.
Sayfa 9
Alıntı