Artık ben de canımın istediği gibi biriyim. Kimse üzülür diye kendime yazık etmiyorum. Bu dünya, ince olmak için fazla kırıcı. Ne kadar ince düşünürsen, o kadar üzülüyorsun. Bu yüzden iyi bir insan olmanın pek önemi yok. Nasıl olsa, ilk hatanda en kötü sen oluyorsun.. ;)