Tuğba DELİCE

#kalemedökülenler
Derken; beni büyüten zamanın içinde yol aliyor olmanin tatlı rehavetiyle, gündüzün sıcağı inceden inceye karışıyor tenime.Parmaklarım arasından okşarcasına süzülüp esen rüzgar; içimde yeseren,yeserdikçe çoğalan tüm güzellikleri uyandırıyor. Geceyi karanlığin perdesi altinda geçiren orman ise, güneşin ılık busesine mazhar olacak olmanın şuuruyla usulca bekliyor vuslatını.Hürriyetin vücut bulmuş hali kuşlar adeta şölene çeviriyorken gökyüzünü, daralan ufkun bir ip gibi seyrelen ziyasına dalmış, biz insanoğlunu düşlüyorum. Gözümüzün gördüğü her ne varsa hakikati tefekkür için, vâki olanin ise hilkatin, kader çizgimizin ta kendisinin olduğunu özümsüyor olmak, sanirım bugüne değin kalbime açılan en güzel pencere. Attığim her adim konduğum binbir çiçek misali dokurken talihimi, tabiat devam ediyordu başimi döndürecek denli rayihalarla sarmalamaya iklimini. Arınmak azizim; arınmak,bütün mesele... T.D
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
#kalemedökülenler
Zamanın durmasını istediğimiz anlar vardir, Yada sadece o anda aksın istediğimiz. İşte böyle bir gün; Oldum olası gözüme değen eskiyi, yıllanmiş olanı tefekkür müptelâdır gönlüm. Seyrine daldığım bu orman, içinde çürümeye yüz tutmuş virane evleriyle her ne kadar köhne ve ürkütücü gözüküyorsa da, çok daha fazlasını çağrıştırıyor eskiye sevdalı ruhumda.Tozlu sayfalarını araladığım, şevkle okuyacağım bir kitap gibi. Dolaşıyorken ıssızlığıyla temaşa olduğum patikalarında derin nefeslerle tazaleniyor dimağım.Tertemiz oksijenle tekrar tekrar tanış oluyor ciğerlerim. Çoğalan zamanın içinde daha da sakinleşen kalp atişım, ağır adımlarımla senkronize olmuş, yürümeye devam ediyorum.Meşelerin arasından göz kırpan deniz vefalı bir dost gibi eşlik ediyor yolculuğuma.Köpürttüğü dalgalarıyla ötelerden beriye tüm hikayemi fisıldıyor,kucak dolusu sevgi ve teslimiyeti üfleyiveriyor ruhuma.Ve usulca biriktiriyorum huzuru, avuçlarimda dua olup dile gelen hasretleri, merkezinde kaybolduğum dinginliği... İstemsizce şu dizeler dökülüyorken dudaklarımdan, geçmiş havada asılı kalan cıvıltıları arasında yerini buluyor şiirlerim: "Yaşıyor olmaya tohum saçmış divaneleriz biz, Köklerimiz avuç dolusu umuda miy'âr. Aramak için çıktık yola, Kim demiş bulmanın zafer olduğunu. Yollar benim,yolcu da benim, Arıyor olmanın sarhoşluğu kadim zaferim"... T.D
Şiir
#kalemedökülenler
Tek kelime dökülse dudaklarından, ellerindeki zaman yitiverip,gömülecekti sanki hiçliğe.Onların hikayesi çölün sessizliği kadar gerçek,serap misâli hakikat idi .İki aşık geçmisi süpürüp,hayallerin korunda yaktılar geleceği.Her ikisininde gönül tınısı bir,bağrında aynı nağmeler.Dile gelmeyip,gözleriyle hasbihal ettiler,her ne varsa söylenmemiş. Ordasın işte! İtiraf ettiğin kadar gerçek, düşlediğim kadar acı. Ellerinde fenâ buldu ruhuma sığdıramadığım her sanrı.. Bilmem ki sığar mı cihana gözümün yaşı? Bilmem ki attığım üzerine kalbimin kürek kürek toprağımda, Yeşerir mi umutlar,can bulur mu adı bir lerze-i aşk ektiğim tohumlar? Gömdüm öylece.. Usulca beklemeye koyuldum. Belki ansızın, belki de ömürlük... Vurduğum üzerime kilidimi hücremde, Mesut ve mesrûrum senden gelene. Bir lahzadır bana ey bîhaber sevgili, Yolunda esâret bu câna yesem de müebbet-i hükmî.... Ve karıştılar samyeline. Kiminin asra sığan seâdeti Kimine anda meknûn,kesret-i nihâi...
Edebiyat
#kalemedökülenler
Kalemimde tutuldu gecelerin çetelesi, Niceliksiz,sade,derin... Hesap kitapla değil işim, Nitelikli olmalı yüreğim.... T.D
Şiir