yalan, etin şehveti, zorbalık, kirli ve şımarık para... bunların inceltilmiş binlerce ayrıntısı... bunca ağır saldırıyla aklı karıncalaşmış bir halk. “Türkiye bu tadı seviyor” mu gerçekten?
“insan iyiliği hak etmelidir. emek ve içtenliğin olmadığı yerde istek bir yaz yağmuru hükmündedir, gelir ve geçer. gerçeğin ilk adımı hayaldir ve mutluluk tutkuyla yoğrulmuş bir çabadır. kimse kendini dışlayarak gerçeğini değiştiremez. hüznüne sahip çıkamayan insanın sevinci, her gün yeni bir boşluğa kapı açan bir yanılsamadır. unutma ki “hiçbir aşk düşünceye uzak değildir, hiçbir yıldız göğe.” insanı kendi çukurundan çıkaracak olan kendi umutsuzluğudur...”