Bazı şeylerin güzelliğini tek başıma seyrettiğim zaman yaşamımdaki eksikleri anlıyorum. Bir çok insan yalnızca yemek yemek için yaşıyor, yaşamak için yiyen insan ne kadar az. Yaşamım boyunca gözlerime aşık edecek, ayaklarımın yorgunluğuna değecek şeyler arayıp duruyorum. Önemli olmadıkça, macerayı reddediyorsam, günahkarım. Bunca güzelliği, sevgiyi, ışığı, kahkahayı göremeyecek kadar günahkar…