İnsanın içinde olduğu durumu ifade edebilmesi sanattır. Yoğurduğunuz hamur, çizdiğiniz bir resim, gökyüzüne bakış şekliniz, bestelediğiniz müzik, hatta söylediğiniz laf. Aslında yaşamak bir sanat. Bir o kadar da ifade edememek başka bir derinlik. İçinin derinliğinde yaşayan ve bunu dışarı vuramayanlar da var. Hiç resim yapman, müzik bestelemeyen, peki onlar ? Bazı insanlar çok sıradan gözükebilirler. Ama kendi içlerinde yaşadıkları o muazzam hayaller, güzellikler, düşünceler, isyanlar kendi kaynağında yaşıyor. Kaynaktan dışarı sızmadığı içinde biz onlara sanatçı demiyoruz. Duygularımızın keşfedilecek bir kılavuzu, pusulası yok. Bu yüzden aşkı, huzuru, yalnızlığı, kuytu köşelerimizi, hayallerimizi ve düşüncelerimizi ruhumuzun değerli taraflarında taşımalıyız.