yusuf

"İlber Hoca’nın vefatının ardından sosyal medyada dolaşan bazı yorumlar üzerine: Merhumun ardından konuşmanın ahlâkî ölçüsü nettir: Ya hayırla yâd et, ya da sükût et. Ölüm, insanı tenkit edilemez bir mahremiyete kavuşturur. Eleştiri hakkını hayattayken kullanan vicdan, kabir sessizliğinde iftira ve küçümsemeye tevessül etmemeli. Nezaket ve insaf, en çok bu anda imtihan olur."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yazarak ruhumu iyileştirmek istiyorum gibi koca laflar etmek istemem. Yazdıkça iyileşmiyor çünkü.
Sayfa 29·Kitabı okuyor
Allah kimseyi kitaplarını satmak durumunda bırakmasın, âmin.
Sayfa 19·Kitabı okuyor
"dünyayı gönlümce olacak sandım."
Babam ve ben başka zamanların çocuklarıydık. Başka özlemleri büyütüyorduk içimizde.
Sayfa 18·Kitabı okuyor