rana

rana
@dengesizzbirisi
İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar?Kötülük iki taraflıdır.
Sayfa 37·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bunun üzerine Petrus İsa'ya gelip, "Ya Rab" dedi, "Kardeşim bana karşı kaç kez günah işlerse on bağışlamalıyım?Yedi kez mi?" İsa, "Yedi kez değil" dedi, "Yetmiş kere yedi kez derim sana."
Sayfa 29·Kitabı okudu
"Tanrı'yı seviyorum" deyip de kardeşinden nefret eden yalancıdır.Çünkü gördüğü kardeşini sevmeyen,görmediği Tanrı'yı sevemez.
Sayfa 2·Kitabı okudu
Sevmeyen kişi Tanrı'yı tanımaz.Çünkü Tanrı sevgidir.
Sayfa 1·Kitabı okudu
Çünkü sevgi Tanrı'dandır.Seven herkes Tanrı'dan doğmuştur ve Tanrı'yı tanır.
Sayfa 1·Kitabı okudu