Son 3 ayda bir tane bile kitabı tamamen okuyamadığımı fark ettim. Çocukluk ve ergenlik dönemimdeki kitap kurdu halime en azından yaklaşmak istiyorum. Bu hesabı da motive olmak adına açtım
Tanımadiğım birilerine bal vermek icin kendi hayatimi yok ettiğimi, en güzel çiçeklerimin tozunu yağmaladığımı, çiçeklerin kendilerini de koparip köklerini ayaklarımin altinda ezdiğimi hissederim.
“Kızlar okuyun. Okumazsanız; kolunuza takılan 3 bilezik, kocanızın ömür boyu ödeyeceği salon takımıyla övünen, çeyizi dünyadaki en değerli eşya sanan bireyler olursunuz. Dışarıda nehir gibi akan bir hayat varken siz o nehirdeki sabit kaya gibi sürekli aynı kalırsınız.”
Aziz Sancar