Son 3 ayda bir tane bile kitabı tamamen okuyamadığımı fark ettim. Çocukluk ve ergenlik dönemimdeki kitap kurdu halime en azından yaklaşmak istiyorum. Bu hesabı da motive olmak adına açtım
Arkadaşlar öncelikle kitabın kapağına falan koskocaman bir TW yazılmalı ağır depresyon, kendine zarar verme, intihar vs vs içerir diye. Bu kitabı TikTok'da gördüğüm övgü ve önerileri dikkate alıp okumaya karar vermiştim. Anlamadım bu insanlarla benim okuduğum kitap aynı mı? Çünkü bunların öve öve bitiremediği kitabı ben okurken her 30 sayfada bir sakinleşmek için yavru kedi videoları izlemek zorunda kaldım. Kitabı okurken ÖLDÜM. Hatta yarım bırakmak zorunda kaldım. Kitabı bitirmek ve sevmek için çok ama çok uğraştım ama yooook. Ben sevemedim. Sevenlere de hayatlarının geri kalanında sağlıklı ve mutlu günler diliyorum. Paramparça Bir Kız