Deniz

Deniz
@denizipekk
Mecburen işe gidiyorum tabii, kapitalizmde ayrılık izni yok.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Esasen yalnızlıkla bir problemim yok yani, ben sensizliği pek sevmiyorum.
Sen yokken kendimi kendimden korumakta güçlük çekiyorum.
Kafam minibüse döndü,ayakta yolcu bile alıyorum. Kendimi bu şekilde sürmeye devam edersem kaza yapmaktan endişe ediyorum.
Halbuki ben gerektiğinde başımı omzuna koyabileceğim birini değil, sinirlendiğimde direktoman kafayı koyabileceğim birini arıyorum.