Deniz

Deniz
@denizipekk

Deniz

, bir kitabı yarım bıraktı
Nermin Yıldırım
8.5/10 · 11,6bin okunma
Reklam
Çok gören biri, kendini ancak az gören biriyle tamamlayabilir çünkü bence. Fazlalık da bir nevi noksanlık neticede.
İçimi kemirmeye, kendi kendimi tüketmeye mahkum yaratılmıştım.
İnsana en çok suçunu hatırlatırdı cezalar.
Dünyayı, düştüğü dikenli bahçeyi daha da çekilmez hale getirmekten öte bir marifet sergileyememiş sefil bir günahkar olarak terk edeceğimi düşünmekten alamıyordum kendimi.
Reklam