Merhabalar, kitap için çok güzel bir başlık seçilmiş, felsefik bakış açısı yoğun olan hemen her hissedilen duygunun kısa özetlerini içeren bir kitap, bir kere anlam bütünlüğü ya da birbiriyle bağlantılı yazılar bulamayacağınız o yüzden çok uzun sürede de bitirebileceğiniz bir kitap olmuş, hayattaki anlam bütünlüğümüz, soyut tarafımız, ya da her anlatımın içinde bulunan bütüne bakma gibi kavramlar olan ilginç bir eser diye yorumladım iyi okumalar diliyorum…