nujin deniz

nujin deniz
@denzipeko
" İnsan yalnız kaldığı zaman öyle şeyler düşünüyordu ki aşk bunların yanında küçük bir yer tutuyordu. Sevdaya zaman yoktu
"Güzel bir gün ve ben yaşıyorum."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Herkes zaaflarını gizleyerek yalnız güçlerini ortaya koyar.
"Değerini tam bilmeyen kişi, gereksiz yakınmalarla gün geçtikçe daha da bozulur ve çürüyüp gider."
Bir ruhla yaşamak, tek başına yaşamak gibi, hayal gücü isteyen davranıştı.
“Bir kere yüzümü güldürdün,sonra içimdeki bin bir çiçeği öldürdün.”