nujin deniz

nujin deniz
@denzipeko
" İnsan yalnız kaldığı zaman öyle şeyler düşünüyordu ki aşk bunların yanında küçük bir yer tutuyordu. Sevdaya zaman yoktu
Kötü hatıralar insanın aklından kelime olarak çıksalar bile görüntü olarak kalırlar.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayattan çıkarı olmayanların hayatı, çıkmaza sürüklenecektir.
Kendi sorunlarını çözemeyen bir kişinin , kusurlarının acısını başkalarına çektirmeye hakkı yoktur .
‘ Bir kıpırdayabilse tekrar yaşayacaktı ..
“Neden utandığı belli değildi.” Yaşamaktan utanıyordu herhalde. Hayata karşı ayıp oluyordu.