nujin deniz

nujin deniz
@denzipeko
" İnsan yalnız kaldığı zaman öyle şeyler düşünüyordu ki aşk bunların yanında küçük bir yer tutuyordu. Sevdaya zaman yoktu
“Yaşamak her gün girilen bir imtihan olursa buna kimse dayanamaz…”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Benim ölümüm başkalarınınkine benzemez dedi ben bir yolunu bulur gene dirilirim
Bütün kalbimle ve aklımla ve öfkemle isyan ediyorum. Ben haklı çıkmalıydım. Olmadı.Sebep olanların gözü kör olsun!
Ben de sonumun yaklaştığını düşünüyorum.
Hiçbir şeye gerektiğinden fazla önem vermemeli; gerekeni öğrendik, bu kadarı yeter bize.