nujin deniz

nujin deniz
@denzipeko
" İnsan yalnız kaldığı zaman öyle şeyler düşünüyordu ki aşk bunların yanında küçük bir yer tutuyordu. Sevdaya zaman yoktu
Bizimle yaşamadığı bir yönü var hayatının: kimseyle yaşamadığı bir yönü. Yalnız, bilemiyoruz neyi yaşayamadığını. Kimlerle yaşamadıysa onları bulmalı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamak aynı zamanda yaşadıklarını hatırlamak demektir hatırladıkça bunalıyorum...
“Eskiye bağımlılığımız bir şey bildiğimizden değil. Eskisi bundan kötü olamaz ya, diyoruz.”
"..Aralarındaki gizli bağı göremiyoruz.."
Masum insanlara kötülük ediyorlar...