nujin deniz

nujin deniz
@denzipeko
" İnsan yalnız kaldığı zaman öyle şeyler düşünüyordu ki aşk bunların yanında küçük bir yer tutuyordu. Sevdaya zaman yoktu
İnsanlık diye yücelttiğimiz şey aslında ne aşağılayıcı bir kavram.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben, balon muyum çocukları sevindirecek? Kimseyi sevindirecek hâlim yok.
Beni bir gün unutacaksan bir gün bırakıp gideceksen boşuna yorma derdi boş yere mağaramdan çıkarma beni alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna tedirgin etme beni bu sefer geride bir şey bırakmadım tasımı tarağımı topladım geldim neyim var neyim yoksa ortaya döktüm beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim..
En iyisi kendinle konuşacaksın, kendinle yorumlayacaksın okuduklarını.
Kafatasımı bir duvara çarpınca kırılıp dağılacak cam bir küre gibi hissediyorum.