nujin deniz

nujin deniz
@denzipeko
" İnsan yalnız kaldığı zaman öyle şeyler düşünüyordu ki aşk bunların yanında küçük bir yer tutuyordu. Sevdaya zaman yoktu
"İlk çekingenlikler ne kadar tatlıdır. Oysa insan, bu becerisizlikleri bir an önce yenmeye çalışır. Bütün gücüyle büyüyü bozmak, buzları kırmak için uğraşır."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Acı insanları yakınlaştırırmış. Hangimiz mutluyuz da bu kadar uzak kaldık birbirimize?
Senin için sevmek, su içmek gibi rahat bir eylem. Ben, her an uyanık olmalıyım.
Çok konuşuyorum kendimle bugünlerde. Ne yapayım?Başkalarının sohbetinden hoşlanmaz oldum.
İnsanlık ağacının kırılmış dalıyız.