nujin deniz

nujin deniz
@denzipeko
" İnsan yalnız kaldığı zaman öyle şeyler düşünüyordu ki aşk bunların yanında küçük bir yer tutuyordu. Sevdaya zaman yoktu
Asil insanların en neşeli zamanlarında bile bir hüzün vardır, daha düşük ruhlar ise en sefil zamanlarında bile neşelidir.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Oysa yaşamış olduğum birçok yanlışlığı düzeltebilecektim. Bütün ayak izlerimin üzerinden bir daha gidecektim. Yalnız bir kere yaşanıyormuş.
''Ben, en acıklı anda bile güldürücü sözler bulabilen bir insanım. Kendime acımam yoktur.''
Her insanın içinde iyi ve kötü, yan yana durur. Hangisini beslersen o galip gelir.
Gülümseyeceksin, bekleyeceksin.. ve hiçbir zaman ümide kapılmayacaksın."