İnsanlar hep korkar gerçeklerden yüzleşemez hiç bir zaman çünkü bilir canını yakacağının.Evet benimde acıtıyor canımı ama ben acıdan zevk alan bir manyağım.Bu yüzden olmazları oldurmak hedefim...
Evet yalan söylemiyorum çalışıyorum hep savaş yaralarım her defasında sızlıyor ama pes etmiyorum.Her defasında hayattaki kendini beğenmiş, karşısındaki kişinin öz güvenini kıran,kibirli,egoist(geri kalan size ait ) insanlara karşı savaşa açıyorum.Ben galip geliceğim ve siz de bunu hepsi biliyor.Sadece bu zorlu savaşta bana destek olun ve bende size.