İçindeki sıkıntıların çözümünü okudukları kitaplarda bulmak için mi ?
Yaşamak istedikleri hayatı okurken yaşamaya çalıştıkları için mi ?
Bilgilenmek için mi ? vs.
Aslında bakarsanız hepsi
Ben daha çok içimdeki sıkıntıların çözümünü kitaplarda bulmaya çalıştığım için kitap okuyorum.Bazen insanlar en yakınında olanlara bile güvenemez ben sadece okuduğum kitaplarda her kitap bir arkadaşımmış gibi düşünüp tüm sırlarımı ona açıyorum.Çünkü biliyorum ki onlar bana asla yalan söylemezler ve konuştuklarımız aramızda kalır
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu kitap dan verim alabilmeniz için kendinize bir ajanda oluşturup kitabı okudukça içinden kendi doğrularınızı,yapmanız gerekenleri çıkarıp o ajandaya yazmanız gerek .Zaten kişisel gelişim kitaplarında önemli olan da bu.