Bana göre serinin en sıkıcı kitabı idi ancak serinin diğer kitapları bence muhteşem.Bu sefer katili çabuk yakaladım kitap dan zevk almama nedenimde bu oldu açıkçası.
gerçekten yazar çok iyi kurgulamış.Genellikle cinayet romanlarında katili çabuk bulurdum.Ancak bu kitap da sonlara doğru buldum.Cinayet romanları sevenlere tavsiye ederim.
Kişisel gelişim kitapları arasında iyi denilecek nitelikte bir kitap.Hoşuma gitti bayağı ancak bu tarz kitaplardan verim alabilmek için herkesin kitap dan kendi doğrularını çıkarması gerek