Vi keeland kitaplarında karakterlerin geçmişlerini de konu almayı seven bir kadın. Şimdiye kadar okuduğum kitaplarında da hep böyleydi ve niyeyse ben bu geçmişe dönüşleri, geçmişten gelen sorunları hiçbir zaman sevmedim. Ama kitapların başlangıcı, karakterlerin tanışmalarını vs da bi o kadar güzel olduğu için da okumaya devam ettim. Ama bu kitapta maalesef onu da yapamadım çünkü caine’i o kadar sevmedim ki geçmişi hakkında hiçbir şey okumak istemedim.