Son çeyreğinde olan olaylar dışında kitapta hiçbir hareket yoktu. Kalbim gereksiz yere bir sürü kez kırıldı ve o son çeyrek hiçbir şekilde beni tatmin etmedi. Kitabın diğer kısımları da pek sürükleyici değildi bence. Canım sıkıldıkça okudum. Pek sevdiğim bir kitap olmadı.
PatronVi Keeland · Yabancı Yayınları · 20171,469 okunma