"Tende beden,bedende can taşıdıkça,bu dünyada yaşadıkça,hayat yolunun önündeki engelleri aşmaya,kaldırmaya çalışacaksın,arkadan omuz vereceksin. Ne var ki her omuz vuruşta hayat arabasının tekerleği omzunu bıçak gibi yaralıyor,yara üstüne yara ,derken omuzu nasır tutuyor."
Hâlbuki şair"Bir kalbiniz vardır,onu tanıyınız."diyor. Tanısak bileceğiz aslında her şey başta değil. Böyle böyle baş olma sevdalarımız da bitecek belki. Kırıcılığımız azalacak,yıkıcılığımız bitecek.