münzevi bir derviştir gönlüm postu neylesin
aşkınla tamamdır can, başka dostu neylesin
ki sen benim
başucuma uğur diye astığım
ıslatıp da yüreğime bastığım
mührümsün ey yâr...
alemde bize aşktan özge nesne gerekmez
söze senin adından gayri özne gerekmez
ki sen benim
aşk mülkünde itibarım, erkimsin
bu telaşlı yığınlardan farkımsın
fahrimsin ey yâr...
bu dem akıl bozarsa eğer aşk orucunu
hangi kefaret öder bu yüreğin borcunu
ki sen benim
düş yurduna cılga yollar ördüğüm
kan buğusu ufuklarda gördüğüm
sihrimsin ey yâr...