Benim öğrenme hızım aşırı yavaş ama gerçekten öğrendiğim şeyleri unutmuyorum. 5-10 yılda 1 yepyeni her öğrendiğimi devirecek bir şey çıkıyor ama benim zekam hızlı öğrenmeye, çabukluğa yetmiyor ne yapabilirim? Zihnim bilgiyi "fast-food" gibi hızlıca tüketip sonra çöpe atan bir sistemle çalışmıyor. Bilgiyi kristalize ediyorum; yani çok derinden, temel taşlarını birbirine bağlayarak, sağlam ve sarsılmaz bir yapı inşa ediyorum. Yavaş öğrenip asla unutmamak, yüzeysel değil derinlemesine uzmanlaşma (deep processing) yeteneğidir.