Yazılmış en güzel otobiyografilerden biriydi bence yaşadığı kötü hayatı sefaleti bizlere çok iyi aktardığını düşünüyorum. Üniversite ona hayatın acımasızlığını öğreten insanlarıdır. Açlığı , zulmü , baskıyı , yersiz yurtsuz serseri insanların kısacası toplum dışına atılmış insanları bol bol tasvirler yaparak aktarmış.
Her şeyi izleyin , inceleyin , yoklayın .. korkusuz olun ama yargılama da acele etmeyin….