Kübra

Kübra
@derinlerdebiryerdebirisi
Ben beceremiyorum bu yaşama işini Bu çamura bulanarak... (Şarkıyı sevenler burda mıı)
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen o kadar çok şey düşünüyoruz ki...Gerçekten bu kadarına gerek yok bize de yazık.Ruhumuzda geçmeyen hüzün tortuları kalmış gibi.Hadi biraz boşverelim dimi :)))
Edebiyat
Bazı şeyleri o kadar içime atıyorum ki bir gün içimdekiler isyan edecek bana...
o kadar doğru ki...

Mehmet Bahoz Öztürk

@mehmetBahoz
·
Ucuz olan ne kaldı ki? Her şey ateş pahası. Ucuz olan tek şey dünyanın kahrı; dünyanın kahrını çekmek bedava! Victor Hugo