26.02.2010 Freud ilk kitabımdı onda sonradan bir ön kadar freud okudum çok sevdim . İnsanla ilgilenen herkese tavsiye ederim . Bunları okursanız hayatınızdaki karşılaştıüını sorunları hem kolay çözer hemde neden sonuç larını daha kolay anlarsınız .
Çocuk psikoloğuna gittiğimizde önermişlerdi . Anne baba olmadan önce okunmadı gereken bir kitap . Çok faydalı . Tavsiye ederim . Çocuk yetişmek ve yaklaşım yetenekleriniz gelişecek . Çocuklar havadaki nemden etkileniyorlar . Her tepkinin bit medeni var .
23.09.2009 yalında almışım . Okurken bir ara yazarın şizofren olduğunu düşünmüştüm , bu kadar ayrıntılı şekilde cinayetleri tasvir etmedi beni çok şaşırttı . Okuması zevkli fakat korkutucu .