benkahve

benkahve
@derryabayan
ben kahve en yakın arkadaşım kitaplardır:)
null
null
null
null
7 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Değer miydi? Değerdi. Olur muydu? Olurdu. Ama ne değdi ne de oldu. Biz çok yanılmışız. Biz çok yanlışmışız."
Sayfa 106 - Olimpos Yayınları
Alıntı